Kako izboljšati psihično počutje?

9 novembra, 2020

By Minka

Comments

Kako izboljšati psihično počutje?

Članek iz knjige Ko ima življenje žur

Se vam kdaj zgodi, da ste nekaj šli iskat v drugo sobo, ko pa pridete tja, se ne spomnite, po kaj ste prišli? To je eden od znakov, da mogoče vašim možganom primanjkuje ključnih elementov – hranil za dobro delovanje.

Ali pa pomislite na čas, ko ste hodili v šolo, mogoče imate otroka – sedi poleg knjige, v glavi pa ne ostane nič. Kot da bi imel v možganih cedilo. Mogoče ne zmore sedeti pri miru niti nekaj minut in sledi uradna diagnoza – motnja pozornosti ali hiperaktivnost. Ste že pomislili, da je to mogoče samo znak telesa, da je hranilno podhranjen in preobremenjen s težkimi kovinami?

Se vam dogaja, da ste napeti kot puščica. Vse vam gre na živce in se ne morete zbrati? Kričite na ljudi, ki jih imate radi – obdobja besa se menjajo z obdobji žalosti in joka? Mogoče dobite diagnozo depresija ali bipolarna motnja. Ste mogoče pomislili, da nimate hranil in vam zato »možgani prebijajo«?

Ni potrebno, da brskamo po statističnih podatkih, dovolj je, da pogledamo okrog sebe. Vsi poznamo koga, ki mu niha razpoloženje – ta trenutek prepeva, čez nekaj ur pa ima izpade. Dejstvo je, da depresija med vsemi generacijami narašča, tudi med najstniki; narašča pa tudi število ljudi, ki potrebujejo zdravila za psihično stabilnost. Najhujša oblika je demenca – ko možgane prelije sivina in nastanejo spominske luknje – človek sčasoma ne prepozna niti svojih najdražjih. Tak človek postane rastlina. Vem, da se mnogi spopadate s to strašno boleznijo, ko najbližji postanejo ljudje, ki jih tudi vi ne prepoznate več. Toplo vam priporočam knjigo Požgani možgani.*

Raziskave, ki so pokazale, da prehrana vpliva na stanje našega psihičnega počutja:

Raziskavo, objavljeno konec leta 2008, so izpeljali v Centru za raziskavo Alzheimerjeve bolezni pri Karolinskem Inštitutu na Švedskem. Pokazala je, da prehrana, bogata z maščobami, sladkorjem in holesterolom (ki ustreza industrijski »fast food« prehrani) povzroča na možganih spremembe, podobne tistim, ki jih imajo oboleli za Alzheimerjevo boleznijo. »Vsa hrana, ki vsebuje veliko maščob, sladkorjev in holesterola, bo verjetno pripeljala do istih negativnih posledic,« je komentirala avtorica raziskave Susanne Akterin. »Če vzamemo v obzir, da nimamo dovolj učinkovitih zdravil za to strašno bolezen, je najbolje preprečevati, da se le ta ne razvije.« Vir: NeoLife

Za izboljšanje psihičnega počutja si lahko pomagate z:

  1. Omego 3
  2. Kal-mag pus D3
  3. Vitaminom C
  4. Pozitivnim mišljenjem

Related Posts

Silicij kot ključ do mladosti – tudi možganov

Silicij kot ključ do mladosti – tudi možganov

Silicij je 14. element periodnega sistema in se nahaja med aluminijem in fosforjem. Aluminij je kovina, fosfor pa nekovina. Silicij ima nekatere lastnosti kovin in nekatere lastnosti nekovin, zato ima lastnosti obeh. Uporablja se v gradbeništvu (beton, keramične...

Omega 3 maščobne kisline

Omega 3 maščobne kisline

Prehrana, bogata z ribami, ki vsebujejo maščobne kisline omega 3, blagodejno vpliva na naše zdravje. Raziskave so pokazale, da so možgani v večji meri sestavljeni iz maščob omega 3. Ljudje, ki jih s prehrano zaužijejo premalo ali pa jih sploh ne, so bolj podvrženi...

0 Comments

0 Comments

Submit a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novosti  & Nasveti

Prijava na novice

0